Äntligen påsklov!

| Vardag
Tårtan jag bakade på min födelsedag.
 
Hej kompisar! Det är äntligen lov och lättnaden är obeskrivlig. Har längtat så länge. Slutade halv 12, drog till pappas jobb för att plugga och jobba lite. Kom hem vid halv 3, kollade lite på en serie och sen mötte jag Filippa. Nu är vi hemma hos henne och här ska vi förmodligen spendera fredagskvällen. Hoppas ni får en fortsatt bra dag. Puss&Kram
♫♪ sandra

tårtan ser god ut :)

Johanna - A dream as a model ♥

så fin tårta :D

Celine

Sååå härligt med lov ju! ♥

hanna

god den såg ut :D

linnea

så skönt med lov :)

natalia

Ser ut som en riktigt god tårta! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla skönt med påsklov!:)

sv: jaa, det är kul:) Kramisar♥

☆Z I N J A☆

åh vad god tårta!

bexollila

så himla skönt med äntligen påsklov och det där såg gott ut :D

sv: ja men visst var blusarna söta ^^

MALIN

härligt med påsklov! ska du göra något roligt under veckan? :)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Vad god tårtan ser ut! Så skönt med påsklov! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Njut av ditt lov nu:)

Linda

mums va giott

Kajsa

ser såå gott ut !

Hanna - Min vardag som trebarnsmamma

Härligt med påsklov och den där tårtan ser riktigt god ut!

Lollee

Så god tårtan såg ut!

Anonym

shiit vilken goood tårta

Nathalie

Gud vad gott!

Linnéa

Åh, sååå gott :)

Ja, jag tycker att den bilden & texten är sååå fin <3

liana

Åh gud vad goood tårta! Och jag har också längtat såååå till påsklovet,så himla härligt! :D

sussi

ser riktigt god ut =)
härligt med lov ..

Agnes Eriksson

Mumms! åh vi går en vecka till, sen har vi påsklov...
sv: åh ja verkligen! kram

Jonna

Vad gott det ser ut!

Inga-Linn

Åh. den tårtan såg god ut!:D

Carolina

Tackar :D
Gillar din tårta, den måste verkligen ha varit god! :)

Ida och Amanda

Så härligt med lov, snygg tårta!❤

Tea

Åh shit vad gott!! :D

♡ Hanna Andersson ♡

Ser riktigt gott ut!

jonna

haha ja det har jag inte tänkt på, men nu när du säger det så :)

gott det ser ut, och jag gillar inte ens tårta :) hehe

Junitjej

Ha ett skönt påsklov!
Tårtan ser riktigt god ut!

F R I D A - M A R I A

Åh, mums vilken tårta!

Sabina

sv: Tack finis!

Åhh gott det ser ut :D

Bakloppan - bakverk och tips

Ser god ut!

Olivia|Reporter

Vad gott!

SV: Tack snälla.

anna

härligt med lov! och vilken fin tårta :)

simone

åh vad gott

Kimmey ~ Kung varje dag

Så god den ser ut :D

Louise

Åh mums :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: