5 saker - lista

| Vardag
 
5 saker som finns på min before-I-die-list:
Resa jorden runt, åka/äga en sportbil, gifta mig, träffa Justin Bieber och tatuera mig.
 

5 saker jag vill ha just nu:
Ett jobb, utomlandsresa, sommarlov, körkort och egen lägenhet.
 

5 ord som beskriver mig:
Envis, ordentlig/nogrann, social, vänlig och ärlig. 
 

5 saker jag hatar:
Orättvisor, huvudvärk, kyla, jobbiga människor och köa.
 

5 saker jag älskar:
Resa, fotografera, mina vänner&familj, choklad och musik. 
 

5 saker jag saknar just nu:
Värme, förväntningarna inför en resa, landet, grundskolan och Rhodos. 

milina.blogg.se

kul lista!

natalia

Riktigt kul lista :)

Inga-Linn

Vill också tatuera mig!!:D

jessica

Tack! :)

Vilken kul lista!
Resa jorden runt skulle jag också vilja göra bara jag blir av med min flygrädsla :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Vad vill du ha för tatuering? :)

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Sofia

Finis!

Erika

Skoj med sådana här listor!

sv: Tack :)

Nathalie Tegelstam

Intressant inlägg och roligt att läsa :)

nathalie

hoppas du har haft en fin helg!

Ida Gratte

Ja superkul :)

söt bild :)

Linnéa

Spännande "avslöjanden" där <3

hanna

har du haft en bra helg? :D

Ida och Amanda

Kul läsning!❤

Victoria

Jättebra blogg! så fin och inspirerande <3

linnea

kul lista :)

Ida Lindborg ♡

Bra svar! och träffa Justin, eeeeee jaa tack! *.*

Sv: hihi ja visst är den! :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Roligt med sånna frågor!

KassandraPalma

åh, vill också ha ett jobb

Amanda

Kul inlägg :)

Linnea

Kanske att man skulle ta och skriva ett liknande inlägg :)

Agnes Eriksson

Kul att läsa!!
sv: hihi tack! kram

LYFTMER

Vilken härlig lista.. resa och värme behövs verkligen!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Rolig lista ! :)

Sv; Åh tack!

Johanna - A dream as a model ♥

kul att få läsa :)

Mirjam Wallmark

Roligt att läsa, och vad fin du är! ♡ kram

Sofia

Roliga listor. :)

emelie andersson

så fin du är! :)

Jen

Hoppas att du hinner göra allt du vill göra i ditt liv!

A L I C E L A R S D O T T E R

Fin blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: