tatueringar

| Vardag
Om exakt 191 dagar fyller jag 18 år och jag har självklart en massa idéer på tatueringar. Här ovan är några bilder på min inspiration av ställen och motiv. Vad jag exakt kommer att göra kommer jag inte berätta förän jag är helt säker på att jag ska göra de. Vad tycker ni om tatueringar och har ni några? :)
sanna och wilma

tycker det är jätte fint med någon liten tauering, men inte om den täcker typ halva armen haha! ;)

wilma och sanna

ååå så snyggt!! älskar sånna här tattos som är lite mer diskreta!!

Anonym

Har ett litet hjärta på handen :)

♫♪ sandra

tatueringar är så snyggt! vill ha en men vet inte vad..än ;)

Tatueringar är så snyggt!
Jag vill själv ha. Jag vet två stycken, vet bara inte vart... haha

Svar: Det finns att ladda ner gratis! :)

Linda

Älskar tatueringar!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag har själv funderat på att tatuera mig, men aldrig hittat ett motiv som jag vill ha hela livet!

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)
Snygaga, älskar tatueringar själv så har jag 5st :P

tess

Snyggt med ankartattueringar tycker jag !

Jag har en som jag gjorde när jag var 14-15privat , ett mönster med jordgubbar och hjärtan bara, skitful :( Så tänk ordentligt !!!:)

Sara

Åh alla är super fina :D
Jag är också så sugen på att tatuera mig men det är låååång tid kvar..

Cyber- life with autism and art

Jag tycker tatueringar är snyggt & jag funderar på att tatuera båda min armar. Jag vet mönstret men det ska inte var någon sådan tatuering som täcker hela min arm. :)

Inga-Linn

Den med musiksymbolerna vill jag göra. Jag har fighter i höger handled!:D

Sv; Jag kommer inte ihåg vad jag skrev men jag menade att matte är roligt.

Jojo

Haha jag älskar tattoo's! Och jag har 98 dagar kvar ;D

Fanny

jag har länge funderat på en tatuering men inte kommit till skott att göra en. Jag gillade den längst ner till höger. :D

Amanda [SPONTAN]

Tycker att små och betydelsefulla tatueringar är så himla fina!

sofia

så snygga var dom, ska nog oxå göra när jag fyller 18 :)<3

Milina

Jag ska också tatuera mig när jag fyller 18 :) 73 dar kvar..

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Jag älskar tatueringar!

Kashaya

Kul med tatuering. Jag har två.

Tuuli Elmgren

Fin blogg!

Sofia - Lever drömmen i LA

så fina!

Isadora

Så himla snyggt! Hade själv velat ha någon lite på handleden eller fingrarna :)

Malin

åh vad kul för dig! vill också tatuera mig^^
denhär tjejen har jättefina tatueringar, du kanske får lite inspiration av henne:
http://systrarnabackstrom.se/2013/september/emma-tattoos.html#comment

anna

så fina! jag ska göra min första så snart som möjligt :)

Linnéa

Tjusiga :) Tänkte göra min första nu i år <3

elin wahlberg

vad fina!

Julia ♥

Snygga!
kram

Emelie

åh va snygga!

J

ska göra så fort jag blir 18! ;)

Filippa Wallin

Riktigt snyggt!
sv: Hoppas du får en fortsatt underbar söndag! Kram kram!

Amanda

Jätte fina tatueringar! ;)

Mikaela

Så jäääävla snygga!

Celine

Den sista är sjukt snygg!

Evve-Normal is boing!

Tatueringar är sååå snyggt. Har dock ingen, är rädd att jag ska ångra mig sen, hoho ^^

Ida

små tatueringar är rätt coola:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: