Our love was made to rule the world

| Vardag
Hej kompisar. Imorse vaknade jag tidigt, av mig själv och var jätte pigg. Det är en underbar känsla det. Jag och mamma åt frukost tillsammans och sen åkte vi till Farsta centrum. Jag köpte nya vantar och ett torr shampoo. Sen åkte vi hem igen. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt men om 30 minuter eller något så kommer Cecilia och Åke och hämtar mig. Vi ska träffa Max för att äta middag tillsammans och vad som händer därefter är oklart. Men hoppas ni får en fortsatt bra dag ♥

Finis!

Svar: Klackar är inte min grej helt enkelt. ;)

Matilda Johansson

Sötis! :)

Sarah Persson

så himla fin du är!

Kashaya

Lät som en bra dag. Hoppas kvällen blev lika bra.

Linda

Fin du är

Lotta

Sv; Tack så jättemycket :) och så himla söt du är!!! =)

Emma - my blog, my life

vilken super fin bild:D

Terese Brodin

Fin bild :)
Allt bra?

Vera

Åh vilken söt bild!

Kram

Amanda [SPONTAN]

Lät som en bra dag :)

Emmy

Trevligt med middag tillsammans!

sv;
Åh tack finfina du! ^^

Terese

Finis!


sv; Tack snyggo!

Milina

Finis!

Ella Stork

fin du är!

Inga-Linn

Vad köpte du för vantar?:) Skönt att vakna pigg!:D

jacqueline.

allt bra med dig?:)

kaffehörnan

Vad härlig start på dagen. Vad blev de för mat

Eriica

Jätte fin bild! :)

Inga-Linn

Fin du är!
Sv; Detsamma:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: