Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Polisen John Cale har just nekats sitt drömjobb på Secret Service: att skydda president James Sawyer. För att inte göra sin dotter besviken med den dåliga nyheten tar han med henne på en rundtur i Vita Huset. Samtidigt omringas byggnaden av en tungt beväpnad paramilitär grupp. När det utbryter kaos och tiden innan landets regering faller blir knapp, är det upp till Cale att rädda sin dotter, presidenten och landet.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
Den här filmen hörde jag talas om för några månader sedan när jag var inne på Channings instagram. Fast jag trodde att den redan hade släpts så jag blev väldigt besviken när jag inte kunde hitta den på internet. När jag senare såg affischer om filmen så förstår ni nog hur glad jag blev! Channing är ju en riktig pudding och filmen var så himla bra. Den var spännande och rolig, mycket drama och action. Det var roligt att få se lite mer av Vita huset också. Jag älskade så många scener att jag inte ens kan komma på någon specifik.
Se värd film till 100%!
 Bild lånad från google
Sarah Persson

Om channing är med, är jag med :) så snygg.

Inga-Linn

Verkar som en bra fim:)
Sv; Ja verkligen:)

Cajsa

göres?

Johanna - A dream as model ♥

kul att filmen var så bra :)

Julia ♥

Fin blogg! var jätte gärna med i min veckans blogg :)

bloglovinbyte?

Emelie

Den verkar bra och han är ju så snygg!
Sv; Ja kändes skönt att jag kom iväg :)

Ella Stork

älskar den filmen haha :')

Julia

åh, denna måste jag se :b

basebollivet.blogg.se

Kan inte bli fel med en smutsig Channing.

Terese Brodin

Gött med film tips :)
har du sätt dark skies?

Milina

Den är skit bra!

Tyra

Åh den här är med på min lista av filmer jag vill se :)

Ella Stork

önskar dig en fin dag!

Vera

Den ska jag se!!

Planer för veckan?
Kram

Mickis

Den filmen kanske är värd att se! :D

Agnes Eriksson

ch är sååå snygg! kram

isabella

Den filmen ska jag ta och se! Den verkar jättebra :)

Thea & Johanna

åh channing är sååå snygg :)

Kajsa

funderar faktiskt på att se denna. Värt alltså ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: