Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
JW lever på landsflykt, nu fast besluten att få reda på vad som hänt med sin försvunna syster Camilla. Spåren leder till Stockholms undre värld. Jorge ska göra en sista stöt, Sveriges genom tidernas största värdetransportrån. Men under de komplicerade förberedelserna möter han en kvinna från sitt förflutna: Nadja.
 
 
Jag har aldrig riktigt gillat de här filmerna men det var också länge sedan jag såg de, så inför trean kollade jag om ettan och tvåan. Och jag är väldigt glad för att jag gjorde det för annars hade hälften av filmen varit ganska oklar. Det var tråkigt att JW hade så få scener i filmen, han är ju liksom höjdpunkten men jag gillade Jorge också så det var lugnt. Filmen var i helhet ganska bra och det är kul att se platser som man känner igen men det är lite jobbigt att det handlar om så många personer samtidigt. Det blir lätt förvirrande och ganska vrickat att alla har en anknytning till alla men det var ändå en se värd film. 
 Bild lånad från google
Hanna

Haft en bra söndag ?:)

Carolina Thoor

Okej ;)

Åh har trean kommit ut ? :o <3

Sarah Persson

Måste se den där! :D

Nathalie Tegelstam

- okej då :)
åh den där måste jag se!

Emelie

Super fin blogg! Gå gärna in på min:)

Linda

tack:D den måste jag se.

Milina

Åh vill se den!!

Kaffehörnan

Hejhej vad fint med bra betyg

Vera ♡

Är den läskig??

Sofia - Lever drömmen i LA

den verkar ju så bra :D

♫♪ sandra

hade inte sett snabba cash förens i veckan...visst dom är bra men förstår inte riktigt hypen

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här bara måste jag ju se när man sett de andra filmerna:)

Linda

Hoppas allt e bra amed dig

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

Göru? :)

J

åh herre, tyckte den där filmen inte ens va värd en etta.. sjukt dålig

sv:
yes!

MADDISENJ.SE

Vill också se den

Maolion

Händer för kul i veckan då? :)

Anna

Måste man se! :)

Ida

Den kanske man borde se:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: