Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Logan Thibault återvänder hem från kriget i Irak vilsen och utan mål. Han bestämmer sig för att söka rätt på Beth, kvinnan vars bild av en slump räddade hans liv för att tacka henne. Han finner henne och de blir vänner. Vänskapen utvecklas till en romans och Logan blir allt mer övertygad om att det inte var slumpen utan ödet som förde honom dit. Men Beths liv är inte så okomplicerat som han först tror…
 
Tryck här för att se trailern.
 
Först och främst - Zac Efron är så jävla snygg, han blir bara snyggare och snyggare. Himla bra film, inte lika bra som Charlie St. Cloud men ändå väldigt bra. Jag älskar miljön där filmerna spelas in, så vackert! Jag älskar Zac's roll i den här filmen, som Logen är han en underbar kille. Jag älskar att han sakta men säkert hjälper Beth att hitta tillbaka till sig själv även om hon inte riktigt märker det själv. Se värd film!
Bild lånad från google
FrökenTV, bloggen om tv och film

den är bra! :)

sofia

den filmen måste jag se, verkar vara bra! :D

❤ w i l m a ❤

- den är riktigt bra!!
och zac ❤ sååååå snygg!!!!!

Vera

Åh den ska jag se!


Allt bra idag?
Kram

Sara - Hold on be strong

Går inte att beskriva min kärlek till den filmen, underbar!!

ViktoriaCaroline

hur mår du idag? :)

Kashaya

Den kanske man skulle ta och se.

MADDISENJ.SE

den är himla fin

Fanny

Åh måste se den! :)
kram

♫♪ sandra

den kanske man ska se!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som en film för mig:)

Nathalie Tegelstam

- tack så mycket :)
Åh den filmen är så bra!

CASSANDRA

denna är så bra :D

Emmy

Den har jag velat se! Måste se. :)

sv;
Eller hur! Zaaayn alltså, smälter. :D

carolina♥

Ska du göra något kul ikväll ? :) <3

Sofia - Lever drömmen i LA

den är ju så bra :D

FlizanLizan

sv: javisst e den :D
åhh den filmen e superbra :D

Inga-Linn

Kanske ska se den sen!:)

sandija-döv-adopterad-fotografi

Zac är sååå snygg!!

Celine

Åh min älskling Zac Efron är ju med i den!

Veckans blogg är avgjord!
Kika in på bloggen för att se om du är en av vinnarna!

Charlotte Andersson

Älskar den filmen! :D

Malin

dendär filmen är så bra, zac är såå snygg^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: