by amanda

| Vardag
 Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com 
 
Helgen har som jag skrev i fredags spenderats på landet. På fredag kväll åt jag och några anställda från sommar jobbet + vår chef tillsammans på en thai resturang, på kvällen åkte jag och Jonatan hem till Fia där vi mest satt och pratade resten av kvällen. Igår tog jag det bara lugnt och på kvällen var jag bjuden på middag hos farmor, även mamma och mormor kom dit. Och idag har jag jobbat. Ska snart åka hem till Stockholm igen. Hoppas ni har haft en bra helg ♥
Emelie

Vilka underbara bilder! ^^

Lowa

Coola bilder!

Svar: jaha, okej. Det kan ju vara svårt att avgöra vilken som är bäst ibland! Jag har nog ingen, tittar inte på så mycket serier! ;)

hanna

fina bilder !:)

Sara

Underbara bilder!
Låter som en mysig helg! :D

sofia

åh vad härliga bilder! :D <3

Linnéa

Så underbara bilder, mycket inspo <3

Rebecka

Härliga bilder!

Sv: Tack ska du ha:)

sandra

Härliga inspirations bilder :)

Härliga bilder!

liborius

fina bilder!:)

Sofia - Lever drömmen i LA

fina bilder!

Emelie larsson

Härlig blogg :) hur har du gjort texten i din header såå cool

Malin

härliga bilder! låter som att din helg varit jättebra:)

sv; tack, så glad att du finns <3

julia

sv: ja! vad lyssnar du på för musik? :)

din header är så fin <3

Carro

Älskar bilderna :)

linah

älskar din tumblr:D!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad trevligt med en middag med jobbet :)

Emelie Styleby Erikszon

Härliga inspo-bilder! I LIKE!

Inga-Linn

Mysigt med middag hos farmor. Får jag fråga en sak? Har du skillda föräldrar?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: