by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Jag hoppas att ni har haft en bra början på veckan. Jag har haft studiedag så har myst hemma framför en serie, började kolla på en ny som blev Nikita. Jag har redan sett ganska många avsnitt och den är riktigt bra, spännande till hundra procent. Mamma kom och hämtade mig på eftermiddagen, vi åkte till Farsta centrum en stund och sen övningskörde jag tills det var dags att åka hem och kolla på Idol. Imorgon blir det skola som vanligt och sen ska jag träffa Meliina. Puss&Kram
Sandra - Med en fästman på Kumla

Nikita har jag aldrig hört om, ska kika in det. Besatt av serier :) Vad tyckte du om idol ikväll?

Milina

Fin blomma!

tess

Vacker bild !:)

Linnéa

Så himla vacker bild <3

Sauwraa

Lycka till med körkortet! :)

Nathalie Tegelstam

- hihi jaa :D
vilken fin bild!

sandra

fin bild :)

Vilken fin bild!

Ida

Fin blomma:)

Kaffehörnan

Vad fin dag du hade

|| mannen som kan prata om hundar ||

Fin bild! :)

Madeleine Jonsson

skönt med studiedag!

Kashaya

SKönt med studiedag.=)

Annika

Fin bild :)

tack :D

fin bild :D

Emmy

Skönt med studiedag :D hur var kvällens avsnitt av idol?

Jennifer Nilsson

jättefin blogg!
kka gärna in i min blogg kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: