by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #1
 
Untitled #1 by amandalindstrand featuring a leather purse
 
Idag har jag övningskört till Norrtälje, längsta och mest befolkade sträckan jag någonsin har kört. Det gick jätte bra men det är mycket kvar att öva på innan jag kan ta körkort, tur att jag har tid på mig innan jag fyller 18. Vi lunchade där med Tessan, Kalle och Tessans mamma innan jag tog bussen tillbaka till Stockholm igen. Mötte Filip och Sofia, köpte pizza och godis innan vi gick hem till mig för en film kväll. Först såg vi på Scary movie 5 och sen på Monsters University. De drog för en stund sen och jag ska snart gå och lägga mig, är så sjukt trött. Hoppas ni har haft en bra dag ♥
Milina

Skit snyggt!

sofia

jo, snygg outfit! :D

liborius

snyggt!

isabella

Så snygg outfit! :)

Inga-Linn

Så snyggt!;D
Sv; Ja, självklart!:)

Sara

Skönt att det gick bra :)
Låter som en mysig kväll!

- Isabella Huynh

väldigt snyggt :)

Cajsa

hoppas du får en bra dag gumman!

Malin

fin outfit!:)

carolina♥

Åh jag skulle vilja köra till Norrtälje, ser bra ut :D <3

Linnéa

Åh, såååå snyggt <3

Karin Lygnersjö

Snyggt :)

hanna

snyggt :D

sandra

Kul att det går bra med övningskörandet :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det kommer att gå bra för dig :)

kaffehörnan

Jättefint kollage du gjort, den skon var inte nådig
Snacka om klack

ViktoriaCaroline

Hur har din helg varit? :)

Snyggt! Fast jag skippar klackarna.

lydiamolins.blogg.se

Grymt snygg outfit! Älskar jeansen!

snyggt :)

Fanny

Låter som en bra kväll ju! :)
kram

Linda

super snyggt

Solin

Fiint!

♫♪ sandra

snyggt!

Linnéa

Ja, men absolut :) Urtjusigt <3

Jennifer Nilsson

super snygg outfit!
kika gärna in i min blogg kram

Julianna

SNYGGT!

Sofia - Lever drömmen i LA

snyggt!

Kashaya

Snygg outfit, den hade jag kunnat tänka mig.=)

Ida

Så fint!

elin wahlberg

vad fint!

Anna

Superfint! Precis min stil :)

Caroline Blomberg

så snyggt!

Rebecca

Tummen upp för en sån outfit. Skitsnyggt!

linda

Vad fin outfit :D

F R I D A - M A R I A

Tittade på den väskan från Marc by Marc Jacobs i London, så SJUKT snygg!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin outfit!:) Kramisar<3

Beautiful Life - allt om skönhet

Den där väskan är ju underbar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: