by amanda

| Vardag
Hej kompisar. Jag hoppas att ni har haft en jätte bra helg, det har jag haft och den fortsätter även imorgon då jag har studiedag. Så himla skönt. Idag har jag mest legat i soffan och degat men har fått lite gjort i alla fall. Jag har i alla fall kollat klart på serien Prison break nu och det är nog den bästa serien jag har sett men är faktiskt lite besviken på slutet. Nu ska jag rensa bland bilderna på datorn, puss&kram

det är du som är fin :D

Linda

fin!

Fanny

Åh vad skönt med studiedag!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är skönt med en dag i soffan också! :)

sommarblom.blogg.se

Fin :)

va har du för dig idag då? :)

Carolina Thoor

Fin bild ! :D <3

marina

Ska du göra något ikväll?

Malin

skönt med studiedag! du är så fin <3

tess

hur har du tagit till vara på din lediga måndag ?!:D

Finis och snygg klocka!

carolina♥

Det var så lite, älskar dina ögon! <3

Ida

Så fin!

Milina

Finis!

Amanda

så fin du är :D

liborius

skönt med studiedag:)

sofia

tack, fin bild på dig med! :D <3

Sofia R

Ååååå så fin blogg ❤

Sandra - Med en fästman på Kumla

Härligt med långhelg! :) Gud vad längesedan det var jag såg Prison Break, var flera år sedan. Nu blev jag sugen på att se om den :)

Jennifer

Åh vad fin du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: