by amanda

| Vardag
Fredag och äntligen helg, så himla skön. Har varit en riktigt lång skoldag så när jag kom hem tog jag en powernap. Snart kommer i alla fall Cecilia och Åke oc hämtar mig, vi ska till Heron City. Där ska vi möta upp Max för att äta middagoch gå på bio och se Snabba cash 3. Senare ikväll skulle jag kanske träffa Filip men det får vi se. Hoppas ni får en jätte bra fredags kväll ♥
julia Axelsson

Vad fin du är :)

Sara

Åh vad mysigt! :D

liborius

så skönt med helg!

Malin

mysigt med middag och bio <3

Kashaya

Så härligt med helg. Hoppas bion var bra.

Fanny

Vad fin du är!
kram :)

MADDISENJ.SE

Vilken fin topp du har på dig!

Linda

fint!:D

Linn

Vilket land skulle du helst vilja besöka just nu? :)

Linnéa

Hur är allt själv idag då? <3

Vilken fin tröja!

Sara - Mamma till Nova&Levin

Vad gör du ikväll? :D

Inga-Linn

Älskar powernaps!;]
Sv; Så skönt, fast ändå ovanligt vid denne tid på året:)

Natalie

Vilken härlig dag det låter som du haft! :) Var filmen bra?

SVAR: Tack så mycket! :)
kramis

Linda

har du haft en trevlig kväll?

Kaffehörnan

Vad mysigt var den bra

thea och johanna

Fin bild på dig! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: