by amanda

| Vardag
 
 När pappa kommit hem från jobbet åt vi middag och sen drog vi ut för att övningsköra. Han lurade med mig ända bort till Nynäshamn där vi stannade för en fika hos våra familje kompisar. Att sedan köra hem i mörkret var hyfsat obehagligt men vi överlevde resan. Nu ska jag gå och lägga mig. Puss&Kram
EMMAS!

oh snygga skor :)

Milina

Dina skor.. Hade lätt snott dom! ;)

basebollivet.blogg.se

Snygga heels.

Tyra

Åh jag fick övningsköra i somras och det var lite läskigt när en lastbil kom in på parkeringen jag körde på och då blev det lite panik :)

Linnéa

Härliga bilder <3

linnea holmden

lust att göra ett länkbyte? :)

Terese

Härliga bilder :)
Allt bra?

Mysigt att fika med familje kompisar!
Tänkte tipsa om att det kommer upp en tävling på bloggen kl 13:00, så håll utkik och se efter om tävlingen är något för dig! :)

Terese

Åh vad läskigt att övningsköra i mörkret.. Har inte ens börjat övningsköra på vägen än.. ;(

FlizanLizan

sv: jajjamen :)
snygga skor :D

Nathalie Tegelstam

- ja den är super bra!
åh snygga skor :)

Fanny

härliga bilder och det lät ju mysigt iaf! :)
kram

Emelie

Vad roligt att du övningskör!
Sv; Ja hon tackar nog ;)

hanna

fina bilder :D

Emmy

Mysigt att åka och hälsa på lite, men kanske inte kul att bli lite sådär lurad haha ^^

Cajsa

ha en fortsatt bra dag! jag ska nog sova snart. :)

Sarah Persson

älskar att köra i mörkret, så mys!

Agnes Eriksson

fina bilder! kram

Lollee

Allt bra med dig?

Super fin blogg! :)

Johanna - A dream as model ♥

fina bilder :)

Sanne-Madeleine Håkansson

fina klackar :D
allt bra med di? kram

Tess

Ser riktigt härligt ut! :) Kram

Malin

asså dina nya skor, dör så snygga!

cassandra gigel

snygga klackar :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: