by amanda

| Vardag
Sista lektionen inställd idag också.. åkte till Gullmarsplan och lämnade in en telefon för upplåsning. Fikade med My medan vi väntade och när telefonen var klar åkte vi hem till mig. Vi kollade på film och tänkte snart äta middag för sen ska jag ut och övningsköra med pappa. Puss&Kram
sandra

låter som en bra dag :)

olivia ♡ - mode, foto & vardag.

så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

Kashaya

Skönt med inställd lektion så man kan sluta lite tidigare.

Sarah Persson

vad fin bild på er!

Sarah Persson

Vad var det för film? :)

Linnéa

Så fina ni är <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

fin bild

Milina

Fina ni är :)

Linn Johansson

Så fint! Tycker du om hösten? :)

Linnéa

Hoppas tisdagen varit bra <3

Sara

Hoppas att körningen gick bra :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland är det bra med inställda lektioner! :)

Malin

så fina <3

Amanda [SPONTAN]

Fin bild på er :)

Amanda

vilken fin bild :D

Lowa

Skönt att lektionen var inställd! Vad var det för ämne?

Svar: Tack så mycket! Ja det var riktigt gott :) eftersom jag älskar frukt så är det aldrig fel att ha ett helt fat fullt ;)

MADDISENJ.SE

Fina tjejer

Fin bild!

Isabell

Vad fina!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: