by amanda

| Vardag
Bild från igår. 
 
God eftermiddag ♥ Idag när vi slutat skolan stannade jag och Lisa kvar en stund för att jobba klart på vår Palme uppgift. Efter det åkte jag hem och nu sitter jag här framför datorn och väntar på ett bättre liv. Eller nästan i alla fall. Ska försöka plugga lite religion tills provet på torsdag och kolla några avsnitt av Nikita. Puss&Kram
Terese

Är den god?

Inga-Linn

Religon...tycker det är så tråkigt, det saknar jag inte från skolan, haha;p

Tyra

sv; inte så jätte men tack :) Åh b&J! Vilken är din favorit b&j smak?? :)

Terese

Åh gud vad gott med Ben&Jerry's!
Nikta vad är det för något? :)

Inga-Linn

Snygg bild!:D

Gud vad gott med BJ's!

Svar: Ja, det har jag faktiskt! själv då? :)

Emelie

Måste också plugga religion..
Sv; Tack! :)

Linnéa Alpsten

Ben n jerrys <3 så gott!

Jossan

ben&jerrys :D <3

Agnes Eriksson

har också en macbook air, LOVE IT! kram

Ellen

Är deeply in love med Ben n Jerrys. Min favorit är Chocolate Fudge Brownie !!
Ha det bäst

Kramkram,
Ellen

Sarah Persson

ge mig glassen :)

carolina♥

Stanna kvar och plugga låter bättre än att gå hem och göra det. När jag säger att jag går hem och gör arbetet betyder det ''jippi slutar tidigare idag!'' och gör den inte :p <3

Emmy

Hoppas det bättriga (åh vilket ord) livet kommer till dig snart. Eller att du kommer till det. <3

sv;
Hahaha taack, älskar photo booth. ^^

Lotta

Åh vad gott med Ben & Jerry's!! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Åhh, caramel chew chew är så himla god!:)

sv: hihi, tack så mycket!:) Kramisar♥

♫♪ sandra

åhh b&j <3

Amina Dahlgren

vad lyxig du hade det då med b&j! avis (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: