by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #4
 
Untitled #4 by amandalindstrand featuring an open front cardigan
 
Igår kom Max och hämtade mig istället, vi åkte till Heron City där vi mötte Cecilia och Åke. Åt middag på pizza hut med banana split som efterrätt. Efter det gick vi ut till tivolit som stod utanför och sen gick vi in igen. Spelade några serier bowling och sen åkte vi hem.
 
Idag är det söndag, vilket innebär en seg hemma dag. Jag och mamma har precis varit och handlat och nu äter jag lunch. Jag ska försöka plugga lite och så ska jag kolla på Nikita. Hoppas ni har haft en bra helg ♥

Vilken snygg outfit!

Malin

gott med pizza och bananasplit!

HJJONSSON

SNygga grejjor!

Linnéa

Så himla snyggt <3

Nathalie Tegelstam

Super snygg outfit. Älskar koftan! :)

Amanda [SPONTAN]

Snyggt :)

Milina

Snyggt! Speciellt väskan

sanna♦

vad fina höstkläder!

MOOOLLYS

Niice ;D det är fint här med ;D Vad görs?
Massa fina saker btw!

Tyra

Fin outfit :)

jonna

snyggt :)

Ida Edström - Östersunds största blogg.

åh vad snyggt!

♫♪ sandra

snyggt!

Terese

Åh gud vad snygg outfit! Speciellt byxorna!

Inga-Linn

Älskar outfiten!:D

basebollivet.blogg.se

Riktigt snyggt!

Kashaya

Snyggt. Koftan ser verkligen supermysig ut.

Emelie

Vilken snygg och mysig outfit! :D

Emelie

Super snygg outfit! Skulle jag inte tacka nej till :)

linah brown

vääskan är ju för fin!

Matilda Johansson

Snyggt! Snygga jeans och halsduk!! :D

Eriica

Jätte snyggt! :)

Emmy

Låter som en jättebra gårdag men även mysig söndag :D

sv;
Åh taack snälla! Fina stunder ger ju fina bilder som jag brukar säga :D

Linnéa Alpsten

Så snyggt :D

Malva

Snyggt!!:)

EMMAS!

snyggt :D

Amanda Ljungdahl

Så snyggt!

Damaris Vicencio

Jätte snyggt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: