by amanda

| Natur
Godkväll, eller natt kanske? Jag kom nyligen hem från bio med My, Filippa och Lisa. Vi såg på White house down som var en riktigt bra och spännande film. Självklart kommer mina åsikter om den upp i ett inlägg lite senare. Innan bion började tog jag det lugnt hemma och Lisa kom förbi för att plugga på vår uppgift om Palme och så åt vi middag. 
 
Imorgon ska jag träffa Cecilia och company men vad vi ska göra är lite oklart. Men nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Hoppas ni har haft en bra fredag kväll. Puss&Kram
Fanny

låter som en asbra kväll! :)
kram

Linda ♥

Vill också se den filmen, såg en annan liknande film som va väldigt bra. kommer inte på namnet nu, men du kanske vet vilken jag menar. Den kom ut nyligen också! =)

SV; Tack så mycket =)

Amanda [SPONTAN]

Roligt med bio :) Fin bild!

Anna

Fin bild!

Terese

Söt bild, allt bra?

MADDISENJ.SE

Så fint!

Terese

Fin bild :)

Mysigt med bio!

Kashaya

Trevligt med bio.=)

Inga-Linn

Lät som en bra kväll!:)
Sv; Ja, det är de verkligen!:)

Johanna - A dream as model ♥

nice med bio :D

MOOOLLYS

Jättefin bild :)

HJJONSSON

Sv. Jag blev nr 318 hehe! :D Härlig blogg btw!

thea och johanna

härlig dag! :)

Milina

Kul med bio & tur att filmen var bra!

MOOOLLYS

Haha ;) kanske, för händelsen var INTE skön nånstans ;)
Ska bli spännande tat läsa dina åsikter om filmen!

hanna

jätte fin bild !:D saknar sommaern!

Jennifer

Fin blogg kolla gärna min!

Linnéa

Så fin bild <3

Ida

Kul med bio:)

lina

så fin bild:)

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Super fin bild!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: