by amanda

| New in, Vardag
Godmorgon! Igår kom mitt första par skor som jag beställde förra veckan så här nedanför kan ni se bilder på dom. Jag tycker att de är alldeles för stora runt mina smalben. Det ser ut som att ett till ben får plats i samma sko. Det gillar jag inte alls, dock ser det mycket bättre ut om jag använder sockor och om jag ska ha dom i alla fall en bit in på vintern måste jag ändå ha sockor annars blir det för kallt, men då kan jag ju inte använda dom nu på hösten. Vad tycker ni, behålla eller lämna tillbaka?
LIENE

Så fina!

Inga-Linn

Behåll!:) De var sjukt snygga!:D

Sara - Hold on be strong

Otroligt snygga!!

Emma - The one and only

super snygga:D

Agnes Eriksson

åååh, riktigt snygga! kram

Linnéa

Skitsnygga :D

FlizanLizan

sv: javisst e den :)
åhh snygga skor :D

Johanna - A dream as model ♥

behålla :D Omg är dem från River Island? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

De är snygga, men jag gillar nog inte heller att de är så stora.

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Snygga skor!

Terese

Åh vad fina!

Ella Stork

behåll! dom var jättefina :)

♫♪ sandra

snygga!

Sofia - Lever drömmen i LA

snygga!

F E L I C I A

behålla!! Supersnygga!!

sofia

jo, behåll skorna dom var snygga! :D <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

så himla snygga :)

sv: ja, det gör du ju som du vill såklart men jag gillar den serien väldigt mycket alla fall :).

Malin

så snygga! behåll dom^^

Matilda

Väldigt snygga! :)

MADDISENJ.SE

riktigt snygga!

Linnéa

Wow, sjukt snygga ju <3

felicia

riktigt snygga :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kan du inte ta en bild med strumpor också så jag får se.

Kashaya

Grymt fina men ser kanske lite stora ut.

isabella

Så himla snygga! :)

jacqueline.

sv: Tack så mycket!
Snygga skor!:D

Karin Lygnersjö

Jättefina ju! :) vad har du för storlek om man får fråga det? Kram

Ås

Snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: