by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Hej kompisar. Idag känner jag mig riktigt seg men kämpa igenom skoldagen ska jag göra. Vi har precis haft lunch och om 40 minuter ungefär börjar matte lektionen. Idag ska vi även ha första lektionen av vårt individuella val. Jag har valt digitalt skapande så förhoppningsvis blir det bra. Nu ska jag sätta på en film medan jag väntar på lektionen. Puss&Kram
Linda ♥

Kämpa på :D <3

Fanny

Vilken fin bild!
-jo med mig är det toppen :)
kram

Malin

fin bild, hoppas du känner dig bättre nu <3

lowa

vilken sommrig bild! :)

svar: tack så mycket, vad kul att höra att du gillar bilderna :)

Inga-Linn

Kände mig också jätteseg när jag vaknade imorse!:(
Sv: Ja:)

Vera

Du är så himla duktig på att fota!

Sv: det är bra, sj? <3
Kramar

Linnéa

Mysig bild <3

Agnes Eriksson

såå fina bild! kram

Mie

Jättefin bild!

F E L I C I A

hoppas dagen gick fort! :)

Linnea

Hoppas dagen varit bra annars ;)

Fanny

Hoppas du haft en toppen dag!
kram

carolina♥

Hur gick det på dem inviduella valen då? :) <3

Ella Stork

asfin bild!

jacqueline.

SV: Tack så mycket!
Ofta du har en canon 600d, det har jag också!:D

Emmy

Digitalt skapande låter spännande!

sv;
Taack så jättemycket! ^^

Linda

fin bild

malin

-åh tack! :)

jättefin bild :D

Ida

Fin bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: