by amanda

| Vardag
Igår kväll kom Filippa, My, Julia, Annie, Olivia, Simon och Micke hem till mig. Vi kollade lite på tv innan min familj kom hem och då gick vi ner till källaren istället och spelade lite playstation. Efter det gick vi ut, vi gjorde inte så mycket så efter någon timme gick jag hem igen. Idag har jag spelat bowling match, den kunde ha gått både bättre och sämre. Nu ska jag äta hemmagjord pizza. Puss&Kram 
 
Malin

vad gott med pizza!

sv; tack <3

Terese

OH MY GOD jag som redan var hungrig, nu blev jag utsvulten! :(

J

gott!

sv:
aww tack!

Nathalie Tegelstam

Åh gud vad gott det såg ut :)
- ja det har du rätt i!

CASSANDRA

åh så gott :D

Ella Stork

åh fyfan vad gott!

thea och johanna

s: Tack :D
Gott med pizza :P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhhh gott:)

Belinda

Det såg gott ut!

Ida

Så gott!

Johanna - A dream as model ♥

Gott :D

♫♪ sandra

gott!

Sarah Persson

Åh jaag älskar pizza, åt det också igår! :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack finis!
Så gott! kram

Terese

Ser riktigt gott ut, vad är det på?

lina

så mysigt:)

Inga-Linn

Verkar som en bra kväll igår!:)
Sv; Ja, visst är den!:)

Ellen

Mmm, gott med pizza! Mysig blogg du har!

Kramkram

Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh vad gott :)

F E L I C I A

ååh ser så gott ut!

Julia

Ser gott ut... ;) Allt bra?

frukallgren.blogg.se

Så gott :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: