by amanda

| New in, Vardag
Toppen jag köpte på Gotland. 
 
Måndag idag och vi har påbörjat en ny vecka, det känns ganska bra. Jag började halv 11 och slutade vid 12. Sista lektionen var inställd så det var skönt. Åkte hem och tog det lugnt ett tag innan jag åkte till stan och mötte Filip. Vi kollade på jeans åt honom och sen drog vi hem till honom och lagade middag tillsammans. Eller han lagade medan jag kollade på. Drog hem vid halv 8, kollade på Idol och åkte sen och handlade med pappa. En bra dag som spenderats med bästa bror. Puss&Kram

snygg!!

Milina

Åh fin!

sommarblom.blogg.se

Sjukt snygg!


sv: Ja det var det verkligen kan jag lova!

Inga-Linn

Snygg den var eller är kanske man säger!:)
Sv; Jaha okej..<3

♫♪ sandra

snygg!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Den var fin! :)

jasmin

Såååå snygg!! :) Jätte fin blogg också!

Amanda

den toppen var riktigt snygg! :D

Sofia - Lever drömmen i LA

vad fin!

Lowa

Haha, vilken lång dag att gå i skolan ;)

Svar: Jepp!

Cyber- life with autism and art

Ganska snygg klänning! :D

anna

vilken fin topp!

isabella

åh vad snyggt! :)

M

Vad gör du? :)

Terese

Jättefin!

Linda

jätte fin

Josefine

snygg!

Malin

så sjukt fin!!

Sara - Hold on be strong

Gud så fin!!

Sara

Super snygg! :D

liborius

fin:)

jennifer

snygg!

Fanny

sv:Det är den absolut! Jag är jättenöjd. :D

Vilken fin klänning!

amalias.se - drömmande fotograf

Haft en bra dag?
Lust med bloglovinbyte eller något annat skojsigt?
Kramis

tess

Snygg var den !:)

Ida

OMG! I'm in love! Hahaha!
Kramisar <3

Nathalie Tegelstam

Jätte fint linne :)

Carro

Jättefin :)

Josephine S

Snygg!

Ida

Fina:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: