by amanda

| Vardag
Igår kväll så hade vi planer på att vara hemma hos mig ett gäng och umgås, kanske kröka lite. Men planerna ändrades och istället gick jag, Filippa, Olivia och Annie hem till en vän. Vi kollade på Idol och softade där i stort sätt hela kvällen, jag och Olivia drog hem till mig vid elva kanske och vid halv 1 gick hon hem. Idag har jag varit inne i stan med familjen, lunchat och kollat i butiker. Nu är vi hemma och planerna för ikväll är ännu mer oklara än vad de var igår men jag hittar nog på något. Puss&Kram
ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Ganska skönt att bara ta det lugnt också? ;)

Fanny

hoppas du får en toppen kväll i alla fall! :)
kram

Ronja

älskar tröjan! :)

Kashaya

Ganska skönt att bara ta det lugnt också ibland.=)

F E L I C I A

så snygg!:)
Blir sällan som man planerar ;)

Johanna - A dream as model ♥

fin du är :D

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

Finis <3

hanna

fin bild :D

Mickis

Fin!

Terese

Finis!

sv; Vad kul! Vad hände dådå? :)

Har varit med kusinen, är med älsklingen nu hihi :)

Fröken Grön

låter som en bra kväll :)

Maja

hej hur mår du ? :)
kram !

sanna♦

vad mysigt och vad fin du är speciellt dina naglar:D

LIENE

Hoppas kvällen igår blev bra och att du kunde hitta på något roligt :)

carolina♥

Allt bra idag? :) <3

jacqueline.

Vilken fin blogg du har! Är allt bra med dig?:)

Cajsa

hoppas du har haft en bra start på dagen! :D

ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Hittade du något snyggt på stan? :)

SV; ÅH, tack söta du!

Terese

Allt bra idag annars?! :D

thea och johanna

Roligt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: