by amanda

| Vardag
Idag beställde jag hem nya skor, om jag är nöjd med de kommer jag att visa bilder här i bloggen sen. Annars idag har det varit en lång och seg skoldag men dagen blev räddad när Cecilia och Åke kom och hämtade mig för att åka till bowling hallen. Det var träning och när den var slut stannade vi kvar och åt middag tillsammans och sen skjutsade Max hem mig. Jag missade att Idol gick på tv idag också så jag ska snart sätta mig och kolla igenom kvällens avsnitt på tv4play. Hoppas ni har haft en bra dag ♥ 
Ida

Kul med nya skor:)

Lotta

Sv: Ska du säga!! :) och roligt med nya skor, ser fram emot att få se dom :)

carolina♥

Verkligen :D

Låter som en mysig dag :D <3

Vera

Vad kul med bowling, tränar du liksom det?
Isf ud vad kul!

Sv: tack så mycket söt..
Allt bra?

Kram

Farah Malik

Längtar till att få se hur de ser ut!!

Terese

Oh vad spännande o se vad för några!

Linda

roligt med nyhter:D

Vera

Gud vad häftigt att träna bowling!!!!
Är det många som gör det?

Kram

Fröken Grön

kul att klicka hem lite nytt! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Jag älskar att shoppa skor!:)

sv: tack:) kramisar<3

ViktoriaCaroline

Vad hittar du på nu då? :)

Ida

Kul med bowlingträning:)

Malin

kul med nya skor!

sv; han är jättemycket på g med en tjej nu, och jag känner mig helt värdelös, som att jag inte var bra nog, försöker gå vidare hela tiden men det är så sjukt svårt

Natalie

Kul att du beställt skor, hoppas vi får se de då! :)

Svar: Ja, det är många som tycker det... haha känns som jag är den enda som tycker det är mycket ljusare och finare! ;)
kramis

♫♪ sandra

nice!

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad kul med nya

Johanna L

svar: Tack! :D

Hoppas de passar och är snygga :D

Terese

Kul :)
Haft en bra fredag?

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya skor! :)

mellab.blogg.se

Jag har beställt en gång därifrån och jag tyckte inte att det är världens bästa kvalité men mina tröjor var snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: