by amanda

| Vardag
Hittade två nya bilder från Rhodos. 

Idag har det varit en skön skoldag, som alltid på måndagar. Jag börjar halv 11 och slutar 2. Jag åkte hem direkt efter skolan och har sedan dess bara tagit det lugnt här hemma, kollat runt på internet och lyssnat på musik. Om en liten stund kommer pappa hem och om han orkar så ska vi åka till Farsta. Passa på att övningsköra, gå till banken och kolla på en jacka jag har hittat. Ha en fortsatt bra dag!
Sarah Persson

Åh utomlandsresor, så underbara! Hur gamla var den äldsta du åkte med? :)

Emmy

Hoppas övningskörningen gick bra :) Skön måndag btw, min är raka motsatsen!

Ida

Så fina!

sofia

aa :D Fina bilder! :D <3

lina

fina bilder:)

Tyra

Vilka mysiga bilder :)

Lowa

Att vara utomlands är något utav det bästa jag vet! Det är så kul!! Rhodos har jag aldrig varit i än, men var det fint för ni var?

Svar: tackar :) ja, visst är dom fina!

isabella

Fina bilder! Så härligt att vara utomlands :)

Natalie

Så fina! :)
är nu tillbaka på bloggen, så hoppas du hänger med! :)
kramis

Sara

Skönt med kort dag :D

Bohemhoe

Så fina bilder, najs med utlandsresa!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh jag vill åka utomlands nu!

Cyber- life with autism and art

Gud vilka bra tider du har. Jag börjar jobba 9.00 och slutar vid 11.00, så det är ett schyst ställe där jag får lyssna på musik medans jag jobbar & rita på rasterna. :)

♫♪ sandra

fina tjejer!

F E L I C I A

så snygg du är!

vanja

snygg blogg du har :)

Linda

Fina



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: