by amanda

| Vardag
Inga ord för min hårfärg som aldrig vill försvinna -.-
 
Onsdag idag, och visst går dagarna riktigt fort? Så himla skönt och jag har så mycket att se fram emot. Snart är det höstlov och efter det kommer jullovet. Några veckor senare åker jag tillsammans med familjen till Thailand och sen fyller jag 18 år i mars. Någon gång i vår ska jag ta mig till Paris för att hälsa på Sofia. Och sen kan jag knappt bärga mig tills jag ska få sommarlov och kan åka ut och resa med tjejerna igen! Genom att blicka framåt till de här händelserna ska jag ta mig igenom denna trista, mörka och kalla period av året. 
 
Idag slutade jag strax efter 3, jag mötte Filippa i stan och vi gick runt och letade efter presenter men hittade inte någon som jag blev nöjd med. Kom hem för en kvart sen kanske och nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Jag tror vi ska åka till något köp centrum eller så då vi i måndags inte fick gjort det vi hade planerat. Puss&Kram
Sara

Fin bild! :D

Terese

Allt bra? :)

Sara

Shit så fort tiden går, men helt underbart! :D

selina

älskar din design och header, hur mår du? :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild!:)

sv: hihi, tack:) kramisar♥

Tyra

Vart kommer tröjan ifrån?? Den är riktigt fin :)

Inga-Linn

Även jag som är hemma tycker att veckorna går fort. Känns som det är helg varannan dag typ:)

Amanda

Vilken fin tröja du har! Hoppas att du hittar något fint i kväll!:-)
Kram!

Kashaya

Lov är någor jag saknar.. Tycker man borde kunna få lov även när man jobbar.=)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Skönt att ha så mkt att se fram mot :)

Ellen - sicktwisted

Du har verkligen rätt dagarna går så sjukt fort! Kram

Anonym

Så fin!

F E L I C I A

Du har endel att se framemot! :)

Felicia

Jag tycker din hårfärg är fin! :D

Terese

Fin bild!

Sara

Hoppas du får en fin morgondag!
Kramis

Ella Stork

fin du är!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad vill du ha för färg på håret då?

Sara - Hold on be strong

Gud så fin :D Det är bra att tänka positivt hela tiden, är så lätt att fastna i det negativa, speciellt när man bor i Sverige dessutom :)
sv: jaa verkligen, vore något :D vill du resa bort under en längre tid när du pluggat klart eller tänkte du hålla dig till Sverige? :)
kram

kaffehörnan

Man skulle kunna stanna tiden

J E N N I F E R | FOTO

Åh så fin är du!

Emma - my blog, my life

vilken fin bild:D

cassandra gigel

fin du är :D

F R I D A - M A R I A

Låter underbart att åka till Thailand! :)

Liborius

den här veckan har gått riktigt fort!!

ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Jag tycker färgen i håret är fin :)

Nike Olivia

Vart kommer din tröja ifrån? :)

Linda :)

Fin tröja du har :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: