by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #2
 
Untitled #2 by amandalindstrand featuring black tops
 
Hola amigos. Haft en bra dag idag? Jag har varit i stan med mamma och Jouni. Vi har kollat runt, fikat och jag fick med mig ett par trosor hem. Sen åkte jag hem medan de andra stannade kvar i stan. Jag gjorde nuggets med ris till middag och nu sitter jag i soffan och kollar på Nikita. Ska förmodligen ut snart och träffa Lisa och My. Puss&Kram
linda

snyggt!:D

Sara

Mysig dag!
Snygga kläder :D

Celine

Den där Teenage Runaway tröjan har Harry Styles & det vet jag för att jag är en tönt!

Haha nej men riktigt snyggt! :)

♫♪ sandra

snyggt!

Emmy

Den kjolen, så fiiin :D

sv;
Taack snälla! ^^

Carolina Thoor

Känner mig också ganska seg :/ <3

Linnéa

Wow, såååå tjusigt <3

Liborius

Snyggt:)

Milla

Fin blogg! Hade du en bra söndag igår?
Några planer för idag? :)

Milina

Snyggt!

Inga-Linn

Gillar tröjan ch skorna!:)
Sv; Tack så mycket för dina frågor!:)

Inga-Linn

Kul att gå på stan med mamma, jag gör sällan de!:)

Cajsa

hoppas du får en fortsatt bra dag!

Amanda [SPONTAN]

Snygg outfit :)

sandra

snygg outfit :)

sv: tack! tyckte jag med :D

Nathalie Tegelstam

Gud vad snygga boots :)

Terese

Snygga kläder. :)
Bloglovin byte?

Kashaya

Söt outfit.=) Ser bekväm ut.

Moa

Åhh, vilken härligt blogg du har!
Är allt på top med dig?

Ida

Fin!

isabella

Supersnygg outfit! :)

Anna | Lauana

Snyggt!:)

linah brown

den tröjan skulle inte va fel!

sannasvedin.se

Snygg kjol!

Sara.vionno.se - modeportal

snyggt!

linda

Fin outfit :D

Byrrebecka

Snyggt :)

B E A T R I C E

Superfin outfit!:)

sv: hihi, tack:) kramisar<3

Fotonich

Snyggt!

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: