by amanda

| Vardag
Hej mina vänner. Idag gick jag upp med tuppen eftersom jag trodde att jag började halv 9 men när jag precis skulle gå hemifrån så kom jag på att jag faktiskt börjar kvart över 10. Det var riktigt irriterande men fanns inte så mycket att göra åt saken. Efter skolan slutat åkte jag hem och sen hämtade Cecilia och Åke mig. Vi åkte till bowling hallen där det var träning och sen tog jag sällskap med Regina hem. Nu sitter jag här i soffan och väntar på ett bättre liv, nej skoja men jag sitter i alla fall här och bara glor så ska nog slå på ett avsnitt av Nikita. Hoppas ni har haft en bra dag ♥
 

härligt med musik tips :)

Nathalie Tegelstam

Bästa låtarna <3
- tack!

Sånt är jobbigt! Jag gjorde mig i ordning en dag och tänkte sticka till skolan och precis innan jag skulle gå så kom jag på att jag var ledig... haha

Linnéa

Vilken underbar bild <3

Sandra - Med en fästman på Kumla

Kul med bowling :D

♫♪ sandra

bra låtar!

Caroline Blomberg

älskar låten brains out!

Milina

Jättebra låt tips!

Lina

Vad fin blogg du har!

Ida

Burn är jätte bra:)

Nathalie

Jätte fin blogg! :)
Kram

Lowa Ek Lagerberg

Vad störande...


Svar; ja, uh! Regn är verkligen inget vidare :( trist och tråkigt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Går det bra för dig med bowlingen?:)

sofia

aa, bra låtar! :D

F E L I C I A

hur tidigt brukar du gå upp? :)

Sara

Gick träningen bra? :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, älskade "inte stor nog" lite, rätt mycket.

lina

ha en fin kväll:)

NINA WALLINDER

Hej på dig! Allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: