by amanda

| Vardag
Världens finaste
 
Idag fick vi sluta ungefär två timmar tidigare pågrund av att individuella valen inte kommit igång ännu. Jag åkte till stan och mötte Meliina och hennes kompis. Vi gick till Espresso house och fikade, efter några timmar där kollade vi lite på stan och sen åkte jag hem. Har inte gjort så mycket sedan dess, kollat på Nikita, Idol och ätit tacos till middag. Nu ska jag fortsätta glo på Nikita. Puss&Kram
sandra

har du någon favorit i idol ännu? :D

tess

Mysig dag !:)

Förstår inte vad alla ser i den där killen alltså.. haha

Inga-Linn

Jag måste medge att han ser riktigt bra ut!:)

Isabella

Justin bby

linah brown

alltsåå döör, så fin han är!

Milina

Aldrig gillat Justin haha.. :)

Sara

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

är nikita bra ? :)

vad handlar den om då? :)

Inga-Linn

Skönt att sluta tidigare:)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Skönt att sluta tidigare & mysigt med fika! :)

Sv; Jodå idol var helt okej, gårdagens avsnitt missade jag dock början på så ska se det på play-kanalen snart. Tänkte tipsa om att jag har en tävling i bloggen just nu när jag ändå skriver :)

Hoppas du har en bra dag!

Matilda Johansson

Vad gott med taco! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag hade gärna slutat två timmar tidigare idag!!

Linnéa

Hihi, justin är ingen favvis för mig, men kan förstå att många tjejer älskar honom <3

Natta

shiet, vad snygg Justin är ;o


Hejsan! Jättefin blogg och sådär. (:
Försöker komma upp på "visa din blogg" på blogg.se.
Kolla gärna in min blogg så kanske jag äntligen når dit. Släng gärna in en kommentar också.

mvh nathalie

F E L I C I A

ååh, så gott med tacos!

Ida

Kul att slutat tidigare:)

Kashaya

Skönt att sluta tidigt.=)

Hanna

hoppas du har haft en bra dag :D

Malin

han är så sjukt snygg!!

åååh världens snyggaste människa osv som finns på denna jord<3333333
allt bra med dej?
kram <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: