Bekännelser

| Bekännelser
Jag dricker inte bubbelvatten, inte ens med smak. Det är verkligen inte gott! 
Jag tycker att mjukisbyxor är absolut det fulaste man kan använda, speciellt utomhus. 
Jag tycker att listorna som alla brukar/brukade lägga upp är otroligt tråkiga.  
Jag tycker Victoria's secret är överskattat, speciellt deras body splash. Vad är grejer liksom? 
Jag hatar att smsa när jag sitter vid datorn, och jag hatar att skriva på facebook när jag är vid mobilen.  
Jag älskar att träffa/lära känna nya människor.  
Att känna att en handduk till händerna/ansiktet är blöt när jag ska använda den är det äckligaste som finns. 
Jag har haft huvudvärk minst en timme varje dag sen i slutet av sommarlovet.  
Jag vill inte att mina parfymer ska ta slut så när jag användt halva flaskan köper jag en ny - jag har alltså många parfymer.  
En burk cola kan ta flera timmar för mig att dricka och då dricker jag ändå inte upp hela eftersom den hunnit bli avslagen. 
♫♪ sandra

kul att läsa :)

Sara - Hold on be strong

Roligt med bekännelser :)

Inga-Linn

ja, mjukisbyxor är fula, då är addidas byxer snyggare!:)
Sv; Jag mår bra själv?:)

Emmy

Tycker också att VS är överskattat, man ba men chilla. Är helt på med detdär att smsa vid datorn, det är bara... Jobbigt på något vis. Haha :)

Amanda

Älskar att läsa sånt här, hihi!:-)
Kram!!

Terese

Fin blogg :)
Följa varandra på bloglovin?

carolina♥

Ja jag har varit där en gång i 2 veckor :D på två olika ställen. Super fint!

Så fin bild på dig sötnos <3

Sara

Rolig fakta! :D

Nej det är lugnt men tack finis!
Kram

Ami Isavi

Hej gumman! :)
Fin blogg du har :)

Lotta

Galet att du inte dricker cola snabbare, för mig tar dom slut direkt :p haha!

Nathalie Tegelstam

- ja verkligen :)
Intressant inlägg!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Dricker inte bubbelvatten heller! Smakar bara konstigt enligt mig!:)

sv: Jaa, verkligen! Längtar till hallowenavsnittet kommer!!:S Kramisar<3

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

Typ samma för mig om colan :P

Linnéa

Spännande avslöjanden <3

Malin

roligt med en såndär lista!
du är så fin:)

Sara

Haha sötis! :D

malin

kul att läsa :D

-jaa men visst är den fin! :D

Cajsa

hoppas du har haft en bra dag sötnos! :D

cassandra gigel

intressanta saker :D

LIENE

Intressanta bekännelser. Jag gillar inte heller mjukisbyxor... men om människor har det kommenterar jag inte längre, för det är deras ensak.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: