Tips på mössor nu till vintern

| tips
Untitled #9
 
Untitled #9 by amandalindstrand featuring a black hat
 
Igår efter vi bowlat åkte vi till donken en snabbis och sen så åkte Filip och Lisa hem. Jag mötte Hanna och vi åkte in till Hötorget. Tog en snabb fika på Espresso house och pratade om allt möjligt och sen åkte även vi hem. Om ungefär 30 min kommer mamma och hämtar mig. Vi ska nämnligen åka till Örebro idag. Hennes pojkvän bor där så vi ska hälsa på, jag ska passa på att träffa Filippa där nere också som ska dit samtidigt som mig. Vi kommer hem på fredag igen men jag har självklart dator och internet med mig. Förresten, nämnde jag att jag ska övningsköra till Örebro? Jag börjar bli nervös..
Linn Strömberg

Awkward mössan är sjukt nice!

HJJONSSON

Snygga mössor!

Natalie

haha så coola mössor! :)

Svar: Tack så himla mycket! :)
kramis

♫♪ sandra - en musikblogg

åh den med kors <3

aina [fotoblogg]

Var kan man köpa Bieber mössan? så jäkla snygg!!

Moa Eriksson

sv: du är snygg!

Kajsa Johansson

skitsnygga mössor!

Anna

Coola! :)

Milina Salihodzic

Snygga! Bra tips :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag måste verkligen köpa mig en fin mössa.

Jenny Karlsson

Så snyggt med dessa mössor, första gången jag såg en med texten bieber på haha den lär bli poppis :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr! Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

wendela

De med text på är ju riktigt snygga! :)

Carolina Thoor

Nice mössor :D <3

Ida Lindborg ♡

Bieber mössan hihi <3

Sv. åh ja det var supergott! :D kram

Fanny

snygga mössor! :)
kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina

Johanna - A dream as model ♥

snygga, gillar den med kedjan :)

jonna

dom skulle jag inte tackat nej till :) snygga!

Hanna

vart kommer mössorna ifrån? :)

Inga-Linn

Snygga mössor juh!!:)
Asså du, jag ger up med det där med senaste inläggen!:(

Malin

så snygga!:)

sofiaa

Snygga mössor! Gillar den rosa mest :)

Josefine Hallgren ;*

sv; Tack så mycket! :))

Riktigt snygga mössor!

Kashma Izat

älskar mössorna! själv har jag en som det står ''whatever'' på haha :-) Riktigt snygga

Nathalie Tegelstam

- ja de va super kul :)
Snygga mössor

Dana

vad snygga mössor!!

Alice

älskar mössor med tryck på! Blir så mycket snyggare :)

linah

ååå, älskar mössor med text!<3

Celine

Den med bored hade jag velat ha haha!

Sanna Johansson Bizzozero

Hejsan, fin blogg och fina bilder!

Kolla gärna in hos mig på min blogg, skriver mycket om träning, kost m.m :) ha en bra fredagkväll!!

Sara - Hold on be strong

Åh mössor med text är underbara <3

J

va snygga dem var!

Madeleine

åå så mycket fina



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: