Tips på klänningar

| tips
Jag tänkte tipsa om några klänningar från nelly.com, vissa är från Club L som har 20% rabatt just nu, vissa är från Nation 1.3 och vissa är bara riktigt snygg. Många ser bättre ut när de sitter på så kika in!
Sara

Åh allihop är jätte snygga!

Malin Aurora

Åh jisses så tjusiga!

Celine

Jag älskar den röda längst ner!

Inga-Linn

De två i mitten var sjukt snygga!:D

Milina

Åh snygga!

Karina

Åh vad fina!!

mirre

Älskar den röda med pärlor, skitsnygg! :O

HJJONSSON

Åh älskar dom röda klänningar, så himla fina!

Moa Eriksson

läckra klänningar!
sv; tack så mycket detsamma!

Kaffehörnan

Vad fina du valt ut första var snygg och sista

Josefine Anerland

Den längst upp till höger, och den längst ner till höger, SÅ FINA!

Matilda

Nummer 6 var verkligen helt fantastisk!

jonna

snygga!
Tack :)

Terese

Oh snygga!

MADDISENJ.SE

grymt fina

Cyber- life with autism and art

Alla klänningarna var ganska snygga! :D

Erica

Snygga :)

♫♪ sandra

snygga!

Malin

så himla fina!

isabella

åhh vad snygga!! Vill ha alla...

Johanna - A dream as model ♥

fina :D

Emmy

Oh så snygga klänningar, trevliga priser också ju :)

sv;
Åh taack snälla :D

anna

åh fin design :)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Wow vilka snygga klänningar =)

cassandra gigel

har den blåa fast i silver :D

Emelie Styleby Erikszon

Så snygga! Gillar den första till höger mest tror jag, haha alla var skit snygga med den till höger var grymt snygg!! :) Inte så dyr heller får att va så snygg!!

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Snygg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: