There's a boy here in town, says he'll love me forever

| Djupt
 
If I die young, bury me in satin
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the words of a love song
 
Lord make me a rainbow, I'll shine down on my mother
She'll know I'm safe with you when she stands under my colors, oh,
And life ain't always what you think it ought to be, no
Ain't even grey, but she buries her baby
Inga-Linn

Vem äre som sjunger den låten?:)

Milina

Fin text!

Terese Brodin

Fina bilder :)
Allt bra?

Agnes Eriksson

så fin du ääär! kram

Linda

Älskar den låten :)

Bujin Erdene

Fin text, , fina bilder och dessutom jätte fin blogg !! :)

Johanna - A dream as model ♥

så fin :D

Mickis

Fin!

HJJONSSON

Finis!

Karin Lygnersjö

Fin text och du är självklart fin med!
Allt bra med dig idag? :)
Kram

Kajsa

Så fin du är!

♫♪ sandra

åh den låten är så fin!

linah

iii , så himla bra låt<

ebba

hoppas du får en bra lördag :)

några roliga planer ? :)

Agnes Eriksson

sv: ja verkligen"
Älskar den låten! kram

Natalie Salazar

söt <3

Ida Lindborg ♡

Sötis!

SV: ÅH tack snälla! :D kram

Sara - Hold on be strong

Så fin text <3

Kashma Izat

åhhhh älskar den låten, så sjukt fin



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: