There is nothing i wouldn't do to make you feel my love

| Djupt
Only if for a night 
And the only solution was to stand and fight, 
And my body was bruised and 
I was set alight, 
But you came over me like some holy rite, 
And although I was burning, 
You're the only light 
Only if for a night 
Inga-Linn

Alltid lika fin..hur bär du dig åt?:)

malin

finis! :)

-hihi tack du!

Agnes Eriksson

så fin du är! kram

My

Så snygg Amanda! profilbild nu! :D <3

mirre

Så fin! :)

Sara

Så fin! :D

Lillablå♥

Jätte fin bild och jätte fin text :) <3

Fanny

så fin! :)
kram

Linda [fotoblogg]

Så fin bild!

My Cecilia

Använder du några produkter i ditt hår? :)

Hanna

Fin du är !:)

Johanna - A dream as model ♥

fin bild :)

cassandra gigel

finis!

Milina

Fint!

Agnes Eriksson

såå fin text! kram

Nathalie Tegelstam

Fin du är :)

Emma

Har du haft en bra dag då? :)

Cajsa

allt bra med Amanda idag då?

Ida Lindborg ♡

Fiin!

Sv: hiih ja :')

Linnéa

Så fin text förresten <3

sandija-döv-adopterad-fotografi

fin du är! kram

Sara Whitmore

Åh så snygg du är Amanda!!

Amanda Johansson

Åh så fin du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: