Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
General Cypher Raige återvänder från ett långt uppdrag och försöker ta igen den tid han förlorat med sin son, 13-åriga Kitai. När deras skyttel skadas då de hamnar i ett asteroidbälte, tvingas de nödlanda på jorden. Det har gått tusen år sedan människan tvingades att lämna jorden för Nova Prime. Planeten är nu en främmande och fientlig miljö. Cypher ligger svårt skadad i vraket efter skytteln och sätter sitt hopp till att hans son kan finna nödsändaren någonstans i den ogästvänliga terrängen. Kitai har alltid velat visa att han är en soldat som sin far. Nu får han möjligheten.
 
 
En film med både Jaden och Will Smith, jag gillar dom båda men tyckte inte att filmen var speciellt bra. Den var absolut inte dålig men den var ganska seg och det fanns många ord och uttryck som jag inte riktigt förstod. Jag hade högre förväntningar. Men den blev bättre efter att Jaden/Kitai som han heter i filmen får klara sig på egen hand. Någon som sett filmen?
 Bild lånad från google.
Anna

Nej men vill se den..

Jessica

Sv: Jag har sett filmen och håller med dig, jag trodde verkligen detta skulle vara en grym film men dock levde den inte alls upp till mina förväntningar... ;)

Inga-Linn

Eftersom du ofta gör film tips måste jag fråga vilken typ av film som är din favorit?:)

Milina

Aldrig sett.. Men den verkar cool!

basebollivet.blogg.se

Den vill jag se.

Ida ♥

Måste se den ändå :D

Sv: haha jaa :P

Anonym

sv: elle rhur:D vill ha alla! har också sett den, shit vad will's son är lik han :O

FlizanLizan

sv: ja det e alltid kul med film :D

blev riktigt besviken på den där filmen :/

Carolina Thoor

Åh den är så bra! :D <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag har inte sett den men vill nog se den.

jacqueline.

Allt bra?♥

cassandra gigel

åh vill se denna!

Kashaya

Nja låter inte som någon film jag skulle gilla

Linnéa

Aldrig sett den, men kanske borde <3

Malin

dendär vill jag se:)

ida'

Nu vill jag ju se den :)
fin blogg!

felicia

funderar på att se den (:

Matilda Johansson

Svar: Tack!

har med sett den, den var väll sådär, men ändå helt ok! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: