Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Maria, Henry och deras tre söner är på semester i Thailand. När familjen njuter av solen vid poolen slits paradiset i bitar av den enorma våg som drar med sig allt i dess väg och splittrar familjen. The Impossible är baserad på en sann historia om en av de tusentals familjer som drabbades av den ofattbara katastrofen 2004. Den visar hur familjen kämpar för sitt liv, men också hur främlingar hjälpte och stöttade varandra för att överleva tillsammans.
 
Tryck här för att se trailern
 
Jag har för mig att jag trodde att den här filmen skulle ha varit bättre än den var. Men den var verklighets baserad så självklart gjorde det filmen mycket bättre. Kan ni förställa er att vara i tsunamin, känslorna när man åker runt i vatten utan någon som helt kontroll? Vatten är fan läskigt. Det är en otroligt stark film. Det var så fint att se att flera stycken hittade sina familjer på sjukhusen osv. Ännu en se värd film!
Bild lånad från google
Linda

Den vill jag se!:D

Lotta

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och jag vill verkligen se filmen men vet inte om jag orkar... känns som om den är väldigt tung och jobbig liksom :(

Amanda [SPONTAN]

Jag satt verkligen och grät från början till slut när jag såg den filmen, så himla bra!

Lillablå♥

Att säga att frost inte är fint!

Åh den filmen är hemskt, men otroligt bra!<3

Lillablå♥

Länge sedan jag såg den faktiskt, typ i februari eller så. Men super bra iallafall! Älskar att den är sanningsbaserad och för första gången - alla klarar sig :D <3

Celine

Åh den här filmen måste jag ta & se!

Linda

Allt bra :D?

Linda [fotoblogg]

Den är så himla hemsk, men bra ändå!

Clara

Vilken fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg och ställ några frågor i min frågestunds :)

Julia ♥

Fin blogg! ♥

Kika gärna in i min blogg, har precis börjat blogga :)

liborius

åh jag har hört så mycket om den filmen, borde se den!

sanna♦

borde se den, vatten är ju fan läskigt:o

cassandra gigel

den är så bra!

Inga-Linn

Såg du den på swefilmer.com?:)
Sv; Helt klart!:D

Milina Salihodzic

Åh den verkar så bra!

jossan

underbar!

Agnes Eriksson

ååh vill se den filmen! kram

Joss

Jag har sett den här filmen, grina nog igenom 90 % av den iaf! Så stark och himla jobbig att se på samtidigt som den var bra!

♫♪ sandra

den verkar bra men tror inte jag pallar se den haha mvh känslig

Johanna - A dream as model ♥

kanske borde se den :D

Sara - Hold on be strong

Åh den vill jag se :D

Isabelle

Så jävla bra och sorglig film!

HJJONSSON

Åh vilken bra film!

Rebecka

Den filmen är SÅ bra!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Denna filmen gillade jag jättemycket.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: