Film betyg

| Filmbetyg
 
 
4/5 hjärtan
Ett gäng tonåringar besatta av mode och berömmelse gör inbrott i kända personers hem i Los Angeles. Drivna av lusten att äga samma kläder som de Hollywood-kändisar de dyrkar spårar de upp sina offer på internet, bryter sig in i deras hem och själ designerkläder, smycken och andra dyra statusprylar.
 
 
Filmen är baserad på verkliga händelser, vilket jag tycker är ganska kul. Eller kul kanske det inte är men ni förstår nog vad jag menar. Sen måste jag erkänna att filmen är lite spårad. Till slut sitter man i soffan och ba men vad fan? Men den är bra, mycket snygga kläder, skor och väskor som man suktar efter. Rättegången var ganska underhållande men straffen var kanske lite hårda, i alla fall för Marc. Men jag gillade att han var den enda som faktiskt erkände och tyckte att han förtjänade vad han fick. Vad tycker ni?
Bild lånad från google
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så kul att läsa dina filminlägg!

Inga-Linn

Vilket sammanträffande, jag såg också den igår kväll!:D

F R I D A - M A R I A

Åh, jag såg den för några veckor sedan! Rätt bra om du frågar mig :)

Emelie

Åh den filmen vill jag se :)
Sv; den översta är riktigt riktigt bra, längtar tills nästa sån kommer :)

Matilda Johansson

Kanske ska man se den då? :)

Agnes Eriksson

började se den filmen igår, rätt bra! kram

Milina

Jag såg den igår, men stängde av efter halva haha :o

Malva

Snyggt!

SV: det var det också :)

♫♪ sandra

vill se den!

M A T I L D A ♥

Den kanske jag borde se ! :D tack för tipset!

Åh, den filmen är så bra!:)

Nathalie Tegelstam

- jadå :) åh den måste jag se!

sommarblom.blogg.se

Åh den vill jag se :D

Carolina Thoor

Låter som en bra film :) <3

Emmy

Den vill jag gärna se! Verkar spännande och så...

sv;

Åh taack, lite sent svar nu så får önska dig en fortsatt kanon söndag istället ^^

Kashaya

Den vill jag se.=)

Malin

dendär filmen verkar grymt bra!

Johanna - A dream as model ♥

kanske något man borde se :)

Ida Lindborg ♡

Måste se den har nördat trailern i 3000 år och började gråta när den kom ut på swefilmer haha!! ♥

Sv: haha jag förstår verkligen, orkar inte heller läsa inläggen ibland ;)

Celine

Åh den har jag funderat på att se ett tag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: