by amanda

| Natur
Ännu en dag avklarad och bara 18 dagar kvar till höstlov. Imorgon är det äntligen helg igen och visst har veckan gått riktigt fort? Efter skolan åkte jag hem och en kort stund senare kom Cecilia och Åke och hämtade mig. Vi åkte till bowling träningen och när den var slut kom mamma. Vi åkte hem och åt middag och nu ska jag hem till Hanna för deep talk. Hoppas ni har haft en bra dag. Puss&Kram
Inga-Linn

bara 18 dagar? wow, vad tiden går fort!:)

Milina

Skönt med höstlov!

Kashaya

Skönt med lov snart.=)

Nathalie Tegelstam

åh fin bild :)

cassandra gigel

fin bild :D

Emelie

Fin bild! :)

fin bild:)

Moa Eriksson

tjusig blomma!

Linnéa

Åh skönt med ett kommande höstlov :) Och fin bild <3

Agnes Eriksson

Sv: haha minns inte..
Fin bild! Kram

Sara

Fin bild! :D

Madeleine Larsson

Fin bild! :)

sommarblom.blogg.se

Fin!

MADDISENJ.SE

älskar liljor, har själv en bukett med vita står på matsalsbordet :D

mirre

så fint!

Fanny

Ha en toppen bra helg! <3
kram

Anna

Vilken vacker bild :)

Ida Lindborg ♡

Fiiint!!!

SV: tack snälla! :D
fin ny design :D kram

liborius

fin blomma:)

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

Johanna - A dream as model ♥

fin bild :)

Paulina

så sjukt härlig blogg!

Paulina

så sjukt härlig blogg!

NINA WALLINDER

Ha en bra helg, kram! :)

angelica

Fin bild :)

Alma

Fint!
Sv: tack!!

Ida

Fin bild!

sv: Haha har faktisk ingen aning xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: