by amanda

| Vardag
Jag gick upp 8 imorse och vid halv 10 kom Max och hämtade mig. Vi åkte till Högdalens bowling hall där vi skulle spela en tävling som heter Junior leauge. Mitt lag vann 4/4 matcher så det var kul. Jag blev hem skjutade efter det och sedan dess har jag bara tagit det lugnt i soffan framför Nikita. Pappa har precis kommit hem och nu ska vi åka iväg och äta någonstans. Puss&Kram
Inga-Linn

Kul att det gick bra för med!:)

Cajsa

haft en bra helg?

Fanny

mysigt! :)
kram

angelica

du är så fin♥

sv: tack amanda!

angelica

Några planer för veckan som kommer? :D

Amanda [SPONTAN]

Härligt att ni vann! :)

bbecka

Låter som en härlig dag :)

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Har du haft en bra dag idag? :)

Jenny

Grattis till vinsterna! :)

Kajsa

Fin du är :)

Matilda Johansson

Vad kul att ni vann! Grattis! :)

Emelie

Fin du är! Grattis till vinsten :)

Emmy

Härligt att ni vann alla matcher :D

sv;
Tacktack, mycket snyggt där ju hihi!

Milina

Kul!

Nathalie Tegelstam

- tack :D
Fin bild på dig!

anna

va händer i veckan då?

linah brown

du fixar ögonbrynen jättefint:D

Malin

såå fin!

Sandra Fors ~ Galen fotograf

Jag har ett liknande linne i aprikosfärg, ditt var dock finare! :3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: