by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #5
 
Untitled #5 by amandalindstrand featuring skeleton watches
 
Igår kväll efter Idol mötte vi Eddie och Kosmas och sen gick vi hem till mig. Vi lyssnade på musik, krökade lite och spelade kort. De drog hem ganska tidigt. Idag har jag än så länge inte gjort så mycket, kollat några serie avsnitt och fixat mig. Ska snart rulla hem till Lisa med My och se på Djurgårdens hockey match. När den är slut kommer Filippa och äter middag med oss och sen står fest på schemat, vi ska fira Lisa som fyllde år igår. Hoppas ni får en bra lördag ♥
Ellinor

riktigt snyggt det där! :))

Milina

Snyggt!

Johanna - A dream as model ♥

snyggt :D

Linnéa Alpsten

så snygga prylar! speciellt skorna :)

Matilda Johansson

Snyggt! :D

Emelie

Snygg outfit! :)

My Fredblad

Låter som en härlig lördag ;)

Förresten, jag har nu dragit igång "veckans blogg" hos mig. Kika gärna in och delta du med :D
Kul med lite nyare läsare om du får chansen att vinna kanske ;)

♫♪ sandra

snyggt

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Superfin blogg, hur har din dag varit? :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

NICOLE

älskar den blåa färgen på skorna :D

sv ja den är kul :)

Kashaya

Snyggt! Älskar färgen på skorna.

Linnéa

Så himla snyggt <3

Agnes Eriksson

ååh snyggt! kram

bbecka

Snyggt! :)

Jojo

Fin blogg!

Sara - Hold on be strong

Snyggt!! :)

fridabergs.blogg.se

Fin blogg, bloglovin byte? :)

Malin

åh så fint, blåa jeffrey campbell är hur snygga som hellst!

basebollivet.blogg.se

Love them shoes.

angelica

snygggt!!! :D

sv, åh tack! :)

kaffehörnan

Skon är skitsnygg

cassandra gigel

snyggt!

Amanda

Snyggt!

Tess

Snyggt collage! :) Kram

Josefine Anerland

Färgen på skorna var ju amazing!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: