by amanda

| Vardag
Freeeedag och Lisas födelsedaaag, grattis på din dag mitt hjärta!
Så himla skönt med helg och det har varit en riktigt lång och seg skoldag. Jag åkte hem direkt efteråt, tog en powernap och sen åt jag middag. Vid 8 ska jag såklart se Idol och jag tror att My och Lisa kommer hit och gör mig sällskap. Om vi ska hitta på något efter Idol eller om vi bara ska softa hos mig är oklart. Hoppas ni får en bra kväll ♥
cassandra gigel

grattis till henne :)

Sara

Mysig kväll! :D

Ida ♥

Grattis till henne! :D

Sv: hihi ja super gott! :D

Johanna - A dream as model ♥

härliga bilder! :)

Milina

Grattis till henne! :)

Carolina Thoor

Allt bra idag? :) <3

Malva

Åh Gud vilka härliga gifs!!

Inga-Linn

Grattis till Lisa!:D

Moa Eriksson

du är fin! <3

Kashaya

Härligt med helg och härliga bilder.=)

Agnes Eriksson

Powernaps är bland det bästa som finns! Kram

isabellaa

Härliga bilder!

Belinda Breed

Grattis till henne!

Emelie

Grattis till henne!
Sv; Tack :)

Emmy

Låter som en jättetrevlig fredag, grattis till din vän Lisa i efterskott :D

sv;
Åh taack snälla :D

Inga-Linn

Härliga bilder!:D

Fanny

Älskar bilderna! :)
kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: