by amanda

| Vardag
Efter att ha slutat skolan idag blev jag direkt hämtad av Cecilia och Åke. Vi åkte till bowling hallen och vid 5 började träningen. Det var en rolig träning, även om det inte gick bättre än vanligt för mig. Vi stannade kvar och käkade middag där efteråt och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här framför datorn med huvudvärk och känner mig allmänt rastlös. Ska nog gå och lägga mig, har ändå inget bättre för mig. Imorgon är det äntligen helg! Puss&Kram
Inga-Linn

Hoppas huvudvärken går över!<3

Milina

Bowling är ju så kul!

Emmy

Åh hoppas huvudvärken gick över fort!

sv;
Hahaha jag meeed, totally jag. Liksom liten men ändå less ^^

Sara - Hold on be strong

Härligt :)

Amanda

Vad fin du är!

malin

fin :D

-hihi :D

Agnes Eriksson

så fin du är! kram

Linnéa

Det låter superkul <3

emelie

Hoppas huvudvärken försvann :)

Matilda Johansson

Sötis! :D

Emma

Vad fin du är! Hoppas huvudvärken försvann och att bowlingen var kul. Själv så suger jag på bowling

Fanny

-det är ju du som är snygg! :)
vad är planerna för helgen?

Moa Eriksson

guu så mysig din blogg är!

Kashaya

Kul med bowling.=)

Sara

Härligt när träningar går bra :D

sofia

fin bild! :) <3

Ida ♥

Sötis! krya!

Sv: hihi ja de var super goda :D kram

lowa

vad kul med bowling :)

svar: Tack så mycket! Vad kul att du tycker den är fin och ja, visst är den. Gillar den galet mycket!

cassandra gigel

fin du är :D

Amanda

Haft en bra fredag?

Sandra Fors ~ Galen fotograf

Jättefin! :)

anna :)

Enormt fin blogg! Allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: