by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Att övningsköra ner till Örebro gick jätte bra, när vi låg på motorvägarna och bara körde så kände jag mig till och med så pass avslappnad att jag kunde sjunga med på låtarna på radion. När vi kom fram tittade vi lite på stan, tog en fika på Espresso house och handlade mat. Nu står Jouni och lagar mat så om en liten stund ska vi äta och resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll ♥
Inga-Linn

Skönt att de gick så bra för dig!:D
Sv; ja, men jag förstår inte vad som är felet!:((

Tigerhonan

Snygg bild!

Emma

Superfin bild! Färgerna är helt underbara! :)

alexandra - stylealex

fin bild!
sv; tack :) ska du ut på halloween imorgon då? =)

Daniella

Allt bra med dig idag?

Linnéa

Superfin bild <3

emma

fina färger i bilden! allt bra med dig? :)

Kaffehörnan

Godmorgon vad fint de går bra

LORISSA LOVEBOMB

Härligt att det går så bra med övningskörningen, du är duktig :D

Fanny

Ha en toppen halloween!
kram

lowa

fint!

svar: tack så mycket. Ja, B&J glass är så himla gott :D

Ella Stork

fin bild!
sv: tack finis :) kram!

Cajsa

superfin bild! :O :D

allt bra med dig idag sötnos?

Johanna - A dream as model ♥

fin bild :)

Malin

fin bild <3

Emelie

Fin bild! :)

Åsa

Fin bild :)

Sv: Vist är de, älskar dom!!
Kram

carolina♥

Allt bra idag? :)

Inga-Linn

Mysigt med fika på stan!:D
Sv: Ja,verkligen!:D

Kajsa

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: