by amanda

| Vardag
 
Bowling matchen igår gick extremt dåligt. När jag kom hem var det bara att ladda om för 45 min senare var jag tvungen att gå hemifrån. Fotbollsmatchen blev lika men vi vann hockey matchen. Efter det gick jag, My och Lisa hem till mig. Vi tog det lugnt och sen drog de hem. 
 
Om en stund ska jag åka in till stan. Jag ska träffa saknade Sofia i någon timme som är hemma från Paris. Så himla roligt! Tess skulle också ha följt med men hon missade tyvärr bussen och Sofia har inte tid att vänta :( Vi får se vad som händer senare ikväll. Puss&Kram
Agnes Eriksson

in your arms är såå bra! kram

milina.blogg.se

Synd att hon missa bussen :/

Daniella

Hej! Vilken fin ny design du har! Hoppas allt är bra med dig :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Trist att bowlingen inte gick bra, men det andra verkade ju gå bättre:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Inga-Linn

Synd att matchen inte gick nå bra;(
Sv; tack så mycket, höll på med den heela helgen och får ändå inte till det:(

Åsa

Grattis till hockey vinsten!
Kram

Tack! Bra låtar :)

Liana

Tävlings bloggar du? Gud vad coolt isåfall! :)
sv.: haha men tack!;)

sara och jossi

Fin blogg :)

Johanna - A dream as model ♥

gillar Gagas låt där :)

liborius

kul att ni vann hockeyn i alla fall:D

V I L M A L A ♔

Überfin blog, allt bra? c:

Ella Stork

bra låtar!

Fanny

Gillar låtarna! :)
kram

Hanna

Fin bloggdesign! Allt bra med dig idag?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med musiktips:9

johanna

Fin blogg! Kika gärna in på min nya blogg.
kram! :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

In your arms är så fruktansvärt bra!:)

sv: jaa, det tycker jag med:) Kramisar♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: