by amanda

| Vardag
Bilder från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Igår slutade vi nästan 5 timmar tidigare än vad vi egentligen skulle ha gjort, så det blev en perfekt start på lovet. Jag och My lunchade på Vapiano och sen åkte jag hem. Tog det lugnt ett tag innan jag drog mig hem till My. Lisa kom dit och vi lagade middag tillsammans och kollade på Idol. Snällaste Max skjutsade hem mig senare på kvällen.
 
Idag blev jag väckt vid 12, jag och mamma gjorde pannkakor och nu sitter vi i soffan och försöker komma på något att hitta på. Det lutar mot att åka till Nacka forum. Senare ikväll ska jag, Cecilia, Max och Åke på bio och se IRL. Vi får hålla tummarna för att det är en bra fiilm. Puss&Kram
Inga-Linn

Tycker du det blev rätt som åkte ut?
Sv; Jaha, okej!:)

♫♪ sandra

härliga bilder

Milina Salihodzic

Fint collage :)

Linii

Fina bilder! :)

Amanda Andersson

du har riktigt fin blogg med as fin design verkligen :)

Carolina Thoor

Allt bra idag? :) <3

Johanna - A dream as model ♥

fina bilder :)

V I L M A L A ♔

Gud vilka fina bilder! Vill du byta tumblr? :)

Jag har precis startat min nya blogg och det skulle varit superduper kul om du ville kika in och kanske slänga en kommentar! Kram :'D

Terese Brodin

Vad handlar den filmen om? :D

Lina Johansson

Låter som en bra start på lovet!!

Lowa

Gott med pannkakor!

Svar: tack så mycket! Ja, visst är den fin :)

Linda

såg väldigt fint ut:D

Amanda Andersson

Haha, Allt bra med dig då? :)

Dana

härliga bilder!

Mandiie

Hej! Vilken söt blogg!!
Är det bra med dig? :)
kram mandiie

Fanny

härliga bilder! :)
kram

Agnes Eriksson

fina bilder! kram

Linneasbest.blogg.se

coola bilder!

Malva

Härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: