by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #7
 
Untitled #7 by amandalindstrand featuring silver jewellery
 
Idag hade vi skolfoto och sen fick jag skynda mig till Gullmarsplan där jag blev hämtad för att åka till bowling hallen. Idag borrade vi om och fixade med mitt nya klot. Det nya klotet kändes jätte bra så det var skönt. Fick sällskap av Kalle till Gullmars när jag skulle hem. Nu ska jag äta middag och sen plugga matte inför provet imorgon. Sen är det loooooov!
Amanda [SPONTAN]

Härligt med ett nytt klot! :)

cassandra gigel

snyggt :D

HJJONSSON

Oj? Så sent med skolfoto? :o

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Inga-Linn

Skönt med lov snart!:D
Sv; Ja, visst var den!:)

Emelie

Snyggt! Gillar skorna skarpt!!:)

SV: JA precis!:)

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv: Tack så mycket :)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Sjukt snygg väska och jeansen är typ to die för :D

*svar:* Japp :D

Kaffehörnan

Hoppas fotot blev bra

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vilken underbar outfit :D Jag gillar tröjan mest, vilken är din favorit av sakerna i ditt inlägg om du bara får välja en sak?:)

Lara&Lucy ^^

fin outfit :)

linah brown

jeansen!<3

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Supersnygg outfit:)

sv: det var det:) Kramisar♥

Agnes Eriksson

sv: så gott ju!
Riktigt fint. kram

Tess

Superfint collage! Tröjan ser riktigt mysig ut :) Kram

Carolina Thoor

Mysig outfit det skulle vara att ha på sig :) <3

Anna

Enkelt men läckert! :)

Nathalie Tegelstam

- ja super kul:)
snygg outfit!

♫♪ sandra

snyggt!

Kashaya

Snyggt, gillade verkligen skorna.

Liana

Stilren och snygg outfit! :)

Esmeralda

Nice vilken snygg outfit!

paulina

Kanonsnygg outfit! Ringarna var skitsnygga!

Joss

Detta skulle jag inte tacka nej till! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: