by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Hej alla vänner. Att veckan är igång känns bra för då är nedräkningen till höstlovet börjad, eller okej jag började räkna ner till höstlov när sommarlovet tog slut. Men det är nice. Gick lite tidigare från skolan för att hinna med körlektionen som började halv 3. Det gick mycket bra idag. Vi övade på nedväxling så nu känns det bra också. Jag har precis kommit hem och tänkte sätta igång med pluggandet inför de kommande två proven jag har i veckan. Hoppas ni har haft en bra måndag. Puss&Kram
Agnes Eriksson

sjukt fin bild! kram

Milina

Hoppas det går bra på proven :)

cassandra gigel

fin bild :D

Alicia♥

Jättefin bild! Vi har samma kamera! :D
Gud ja, vad härligt det ska bli med höstlov! :)

isabellaa

Fin bild! :)

Lillablå♥

Varsågod :) åh vad tråkigt med frost.. <3

♫♪ sandra

lycka till med plugget! :)

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Sjukt fin bild!

*svar:* Ja! :D Tycker du om dom julkalendrarna? :)

Inga-Linn

Det är inte så länge kvar till höstlovet nu!:D
Sv; Ja, verkligen<3

Linda

Vacker bild

Emma

SUperfin Bild!

Nathalie Tegelstam

Jätte fin bild :)

frukallgren.blogg.se

så fint med frost :)

Kashaya

Fint med frost. Fast kallt..

Kul att körlektionen gick bra

Amanda Johansson

Fin bild! :) Så fint med frost!

Agnes Eriksson

ååh är det kul med körlektioner? kram

Sara - Hold on be strong

Låter bra och fin bild :)

Sofie

Härlig bild:) Ha en bra dag!

Emma

Haft en bra Måndag än så länge då? :)

Natalie

så snygg bild!! :)

Svar: tack så mycket! :)
kramis

Tack så mycket :)

fint det är med frost :)

SARA ♥

Fin bild :)

Johanna - A dream as model ♥

fin bild :)

Natalie Salazar

fin Bild men frost :( betyder bara att det är kallt uuuh



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: