by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Jag tog bilden här ovan imorse, och det var två minus grader. Det börjar verkligen bli så himla kallt. Men i söndags och de tidigare dagarna i veckan har det inte alls varit lika kallt som förra veckan när det blåste så mycket. Ganska konstigt när man tänker på det. När skolan slutat idag åkte jag hem, somnade i soffan och när pappa kom hem väckte han mig. Vi åt middag och sedan dess har jag pluggat och lyssnat på musik. Kramis
ebba

Fin blogg med välgjorda och fina bilder, me gusta!! :D

Milina

Fin bild!

Kashaya

Fint foto men usch för minusgrader...=(

Emmy

Ja åh förra veckan, sjukt kallt och plötsligt dessutom ju!

Lina Johansson

Åh vad fin bild!!
Ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Johanna - A dream as model ♥

fin bild :)

Terese

Fin bild!

sv; Vad skönt!

cassandra gigel

fin bild :)

Matilda Johansson

Vad fint! :D

Linnéa

Så fin bild... fast jag fryser <3

Terese

Vad händer till helgen? :D

basebollivet.blogg.se

Låter ändå som en rätt go dag!

Inga-Linn

Ofta det vad minus grader ute? sorgligt.

Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

Fin bild! :)

HJJONSSON

Jättefin bild!

Agnes Eriksson

vacker bild! kram

Nathalie

fin bild!

sv: ja då det har jag :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och jättefin bild!

Mickis

Fin bild!

jonna

tack :)
fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: