by amanda

| Vardag
Grattis på era födelsedagar världens bästa pappa och mormor ♥ Jag älskar er.
Idag blev jag väckt tidigt för att vara med och väcka/sjunga pappa. Vid tre tiden kom släkten för att fira så idag har jag umgåtts och varit social. Vi ska snart äta tacos till middag och ikväll blir det att se Solsidan på tv. I övrigt har det varit en lugn och skön helg. Nu är det bara fem skoldagar kvar tills höstlov. Ha en skön kväll. Puss
Emma

Gud vad skönt det ska bli med höstlov, helt sjukt att det bara är 5 dagar kvar!

Ida Lindborg ♡

Åh grattis till båda! :D

Sv: Hihi ja verkligen! :D

Lillablå♥

Grattis till dem :) <3

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Mysig bild :)

*svar:* Aww du är fin!

Inga-Linn

Fyller din mormor också år idag?:) Det var lite coolt!:)

Hanna

Tack :D låter som du har haft en bra söndag :D

Linnéa

Grattis från mig med <3
Supermysig bild :)

ebba

grattis till dom :)
hoppas du haft en bra dag :)

Emelie

SKönt med höstlov nästa vecka, skönt och bara vila upp sig eller ska du åka någon stans? :)

SV: oh ja då, det var det också!:)

Johanna - A dream as model ♥

grattis till de :)

Lillablå♥

ja, fin bild :) <3

Tack :)

Grattis till dem :)

Milina

Stort grattis till dom!

Agnes Eriksson

grattis från miiig! kram

aina [fotoblogg]

Grattis till dina föräldrar!

Fanny

Grattis i efterskott till dem!
Hur känns det inför en ny vecka då? :)
kram

Anonym

ÅH jag missade solsidan :(

Lowa

Grattis till dom! :)

Svar: tack så mycket. Jag fick en toppen födelsedag! Så jag kan inte klaga ;)

Nathalie Tegelstam

Grattis till dom :)

Clara

Längtar också som en tok efter lovet! Ska bli så himla skönt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: