by amanda

| Vardag
Att vara ledig idag har varit super skönt. Jag har tyvärr inte fått något plugg gjort eftersom jag fastnat i soffan framför Sons of Anarchy. Men det löser sig. Ikväll ska jag hem till Filippa för att se på idol med Julia, Annie och Olivia. Det kommer bli super mysigt. Jag hoppas ni får en bra fredag kväll ♥
Milina

Hoppas ni får kul! :)

så fin!

Johanna - A dream as model ♥

fin du är! :)

Louisefoto

Du är så fin :)

Emmy

Vissa dagar när man inte måste plugga så gör man ju inte det... Fast det ordnar sig ändå och så :D

sv;
Jaaa, men riktigt skönt nu att jag slipper prov fram tills efter lovet v. 44 ^^

Sara

Låter som en mysig dag och kväll! :D

♫♪ sandra

åh sons of anarchy är så bra!

Linii

Åh sons of anarchy, sååå jädrans bra! ♥

emma

Fin bild!

Amanda Johansson

Finis!

isabellaa

Så fin du är! :)

Emelie

Fin du är!! :)
Låter som du hade en riktigt mysig kväll igår!:)

Sv:Härligt att du gillar det! KRAM

Kaffehörnan

Jag har ej sett årets idol, får nog spana in. Vad mysigt

Emma

Fin Bild!

Ida Lindborg ♡

Finis :)

Kajsa

Så fin du är!

Ellen

Gud vilken fin bild! :D

Kashaya

Härligt med ledig fredag.=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: