by amanda

| Natur
Idag har vi haft två inställda lektioner. En på morgonen och en efter lunch, så vi fick både börja och sluta tidigare. Så himla skönt. Jag gick hem och tog det lugnt, pluggade lite körkorts teori och nu har jag precis ätit middag. Jag tror att jag och pappa ska åka iväg och övningsköra lite också, vi pratade om att åka till Ikea men vi får se hur det blir. Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Imorgon är det min sista skoldag för veckan för på fredag har jag studiedag! 
Jennifer

fin bild och skönt med studie dag!

cassandra gigel

fin bild :D

Johanna - A dream as model ♥

fin bild och härlig färg på löven :)

Emelie

Så skönt att få lite långhelg!!:) Kram

sanna♦

jättefin bild!
och gu va skönt med studiedag:DDDD

Lillablå♥

Jadå :) skönt med sovmorgon + sluta tidigare :D <3

Linda [fotoblogg]

Såå himla skönt att börja tidigt och sluta tidigt!

liborius

så skönt att sluta tidigare:)

Milina

Så nice med inställda lektioner :)

Amanda [SPONTAN]

Härligt med kortare dagar och studiedag! :)

Emmy

Skönt att ha håltimmar så man inte behöver vara i skolan så länge :D

Agnes Eriksson

himla fin bild, såå skönt med studiedag! kram

aina [fotoblogg]

Fin bild :)

Emelie

Hoppas du har en bra torsdag! Kramar

maria

Hej Amanda, vad tycker du om att snön kommer snart ?
Tycker du om vintern ?
Kram maria

kaffehörnan

Vad skönt när de blir så

Dana

fin bild!

emelie

Åhh tråkigt med inställda lektioner, men ändå skönt :)

- ja det är allt en riktig sötnos! :)

EbbaBloggen

Vilken underbar höstbild :)

Natalie

så fin bild! :)

svar: hihi då har vi ju något gemensamt! :)
kramis



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: